טיפה אחרת
blog

לשתות מים טובים (גם כשיוצאים מהבית)

בלוג זה מכיל קישורי שותפים. זה אומר שאם תלחץ על הקישור ותקנה את המוצר הזה אקבל עמלה קטנה ללא עלות נוספת עבורך. הבלוג הבא מיועד למטרות מידע בלבד ואינו נועד לאבחן או לטפל במצב רפואי כלשהו

זה אולי יפתיע אתכם לקרוא את זה, אבל תופעות רבות של כאבי  שרירים, כאבי ראש, מצבי רוח, קושי להתרכז ועוד ועוד… הם תוצאה של דבר אחד פשוט – לא שתיתם מספיק מים.
לקוחות רבים שמגיעים אלי לטיפול במים חיים מספרים לי שהם לא שותים מים כמעט. במיוחד כשהם נמצאים רוב היום מחוץ לבית.
אז החלטתי לכתוב לכם על הנושא, כדי שתבינו עד כמה זה באמת חשוב לתפקוד כל המערכות בגוף ובנפש שלנו וגם לשתף אתכם בדרכים בהן אני נעזרת, כדי לשתות מים טובים גם כשאני נמצאת מחוץ לבית.
אני בטוחה שאם תתחילו ליישם את העצות שאשתף כאן איתכם, אתם תחוו שיפור בהרגשה גם הפיזית וגם המנטלית/רגשית.

אז למה בכלל חשוב לשתות מים?

אני אתחיל בלספר לכם על DR. BATMEN GELISH שנכלא באיראן כאסיר פוליטי לאחר נפילת המשטר ב 1979. הוא נכלא בתנאים קשים והיה משוכנע שהוא יוצא להורג בשל פשעים נגד המהפיכה. בזמן שהיה בכלא הוא גילה דבר מדהים! אסירים עם כאבים ובעיות שונות פנו לסוהרים בבקשה לעזרה ואלה פנו אל דוקטור בטמן, מכיוון שהיה הרופא היחיד בכלא. העניין הוא שלא עמד לרשותו כל ציוד רפואי או תרופות… הדבר היחיד שהיה זמין היה מים.
כן, רק מים.
דוקטור בטמן נוכח לגלות שעבור הגוף שלנו, המכיל בעיקר מים, המים בעצמם יכולים להיות התרופה לבעיות רבות. בזמן שהיה בכלא הוא טיפל ועזר למעל 3,000 מקרים.
הוא ראה ששתיית 2-3 כוסות מים עזרה לטפל במקרים רבים. לפעמים, השיפור ניכר כבר לאחר 15 דקות.
התגלית הזו ריגשה אותו כל-כך, עד שהוא התנדב להישאר בכלא 4 חודשים נוספים, כדי להמשיך ולטפל באסירים בעזרת מים בלבד ולהמשיך ללמוד את הנושא. בזכות העזרה שלו לאנשים רבים כלכך, הוא גם שוחרר, בסופו של דבר, מהכלא האיראני ב 1982.
כשהגיע לאמריקה, הוא פרסם מאמרים וספרים על מה שגילה בכלא האיראני. בין הספרים שכתב:

"YOU ARE NOT SICK, YOU ARE THIRSTY"

 "YOUR BODY'S MANY CRIES FOR WATER"

לפי דוקטור בטמן, רוב הכאבים והמחלות הם תוצאה של התייבשות (DEHYDRATION).  הגוף שלנו, על מנת לשגשג ולתפקד באופן תקין, צריך כמות מסויימת של מים חופשיים בתאים. ברגע שיש מחסור במים, הגוף מאותת על זה דרך כאב או מחלה. הוא היה החלוץ שהראה לעולם עד כמה חשוב לשמור על רמת רוויה בגוף, כדי לשמור על הבריאות וההרגשה הטובה. הוא ממש פיתח פרוטוקול שלם שמלמד איך להגיע ולשמור על רמת רוויה תקינה.
חשוב להבין שלמים יש תפקידים רבים בגוף שלנו: הם מסייעים לווסת ולשמור על טמפרטורת הגוף, להוביל חומרי מזון וחמצן, לסלק חומרי פסולת וללחלח את הפה, העיניים, האף, השיער, העור, המפרקים ומערכת העיכול. במצב בו הגוף לא מקבל מספיק מים, זה עלול לגרום להתייבשות, לעלייה בחום הגוף, לעייפות, לירידה בביצועים ולעלייה בבעיות בריאות הקשורות לעלייה בחום הגוף.
כשאנחנו לא שותים מספיק, הדם נהיה צמיגי יותר וזה מעלה את הדופק, גם רמת המינרלים בגוף משתנה ובקיצור, נהיה בלגן.
את המחקר שלו המשיכו עוד רבים והיום יש כבר פיתוחים על הפרוטוקול שלו. זכיתי לפגוש בכנס המים הבינ"ל ה 14 חוקרת שהעבירה הרצאה שלמה בדיוק על הנושא הזה. בואו נסכם ונאמר שהמים הם כמו הדלק של הגוף. אם אתם לא שותים מים בכמות ובאיכות שתרווה את התאים כמו שצריך, אתם תרגישו כמו רכב מקרטע שעומד להיתקע בצד הכביש.

מה זה אומר רמת רוויה טובה בגוף?

אז נכון שגדלנו על הסיסמא "לשתות 8-10 כוסות מים ביום", אבל זה הרבה יותר מזה.
קודם כל, כמות המים שהגוף שלנו צריך, תלויה במשקל שלנו, בגיל, בתזונה שלנו, ברמת הפעילות הגופנית ועוד. 

דבר שני, איכות המים שאנחנו שותים משפיעה באופן ישיר על רמת הרוויה בגוף. כשאני אומרת איכות, אני מתכוונת לשני גורמים:
1. ניקיון פיזי- המים נקיים מחומרים כמו מתכות, בקטריות, לכלוך.
2. מבנה – המבנה המולקולרי של המים מתוקן חזרה למבנה של מים בטבע. תהליך תיקון המבנה של המים מנקה מהם גם לכלוך אנרגטי ורעש מיותר. כשאני שותה מים עם מבנה מתוקן (STRUCTURED WATER / LIVING WATER) יכולת הפעפוע והספיגה שלהם בגוף היא גבוהה ויעילה יותר מאשר שתיית מי ברז עם מבנה מפוזר.

דבר אחרון, כדי שהגוף יהיה רווי באופן מושלם, חשוב מאוד להקפיד על תנועה (מה שאתם אוהבים הליכה/ריצה/שחייה/יוגה ועוד) ועל דיבור חיובי אל המים בגוף. איך שאני רואה את זה, שמירה על רמת רוויה טובה בגוף זה אקט של אהבה עצמית טהורה.

מומלץ מאוד להתחיל את הבוקר עם שתיית שתי כוסות מים לפחות. אני גם מברכת את המים לפני שאני שותה אותם.
מדענים רוסיים ובראשם PROF. KONSTANTIN KOROTKOV הראו שלרגש שלנו יש השפעה עצומה על מבנה ואיכות המים. אם תברכו את המים לפני שתשתו אותם ותתחברו לרגש של הוקרת תודה, האיכות של המים שתכניסו לתוך גופכם תשתפר.

איזה מים אני שותה אצלי בבית

כל מי שמכיר אותי, יודע שאני שותה בבית מים חיים "מיבריאה". המתקן שלהם להחייאת המים  יושב אצלי על השיבר הראשי של הבית וגם בנקודה נוספת מעל המסנן שהתקנתי מתחת לכיור.
המים האלה הם הכי קרובים לאיכות של מי נביעה טבעיים. המבנה הפיזיקלי שלהם מאפשר להם להרוות את הגוף שלי באופן מושלם.
את המים האלה אני גם מגישה לכל מי שמגיע לטיפול וואטסו במים חיים ב"טיפה אחרת".

לקוחות רבים משתפים אותי שהם גרים בדירות שכורות  ומגעיל אותם לשתות את המים מהברז, זה מרגיש להם מלוכלך ועם טעם לוואי. אז כמובן, שכדי שהמים יהיו באיכות הגבוהה ביותר, חשוב שיהיה גם מסנן טוב. התחום של המסננים הוא מאוד רחב ומבלבל. אני יכולה לשתף אתכם שאני אישית התקנתי מתחת לכיור בבית את המסנן של חברת אוורפיור H-104 ואני מאוד מרוצה. 
גם אני, בתקופה בה גרתי במרכז לא שתיתי מהברז. העדפתי לשתות רק מים מינרליים. בכל פעם שיצאתי עם שישיית מים מינרליים מהסופר ממש כמו טפחתי לעצמי על השכם "כל הכבוד, אורלי! איך את משקיעה בעצמך! את שותה את המים הכי טובים" ממש האמנתי שלשתות מים מבקבוק פלסטיק זה בריא יותר מהמים בברז. זה גם מה שראיתי כל הזמן בפרסומות – אנשים ספורטיביים ויפים ששותים מבקבוק פלסטיק… היום אני מבינה שבדיוק ההיפך הוא הנכון. מים מינרליים בבקבוקי פלסטיק הם האופציה הגרועה יותר. עדיף להשקיע במסנן טוב ומערכת החייאה למים ולשתות מהברז.

איך לשתות מים טובים גם מחוץ לבית?

אז הבנו שחשוב לשתות מים וחשוב מזה, לשתות מים באיכות גבוהה. האתגר הוא כשאנחנו יוצאים מהבית.
למה אתגר? כי אנחנו יוצאים אל יום מלא בדרמות, משימות, לחצים, הפתעות וכולי… אנחנו עלולים לשכוח לשתות, או פשוט לא שותים, כי המים במקום לא לטעמנו… ואז מה קורה? אנחנו מרגישים עצבניים, עייפים, קשה להתרכז וכו'.
אז מה עושים? הפתרון הוא לצאת מהבית עם המים שאתם אוהבים. 

הדבר הראשון שצריך לדאוג לו, כשיוצאים מהבית, הוא לבקבוק איכותי. כזה, שישמור על האיכות של המים שלכם, וגם כזה שהרעיון לשתות ממנו מים, ישמח לכם את הלב. 
הכלי שבו המים שלכם מאוחסנים הוא בעל חשיבות גדולה.
הכי טוב, זה לצאת מהבית עם בקבוק זכוכית (זה מה שאני עושה), כי הזכוכית היא ניטרלית ואין לה השפעה לכאן או לכאן על המים שבבקבוק.
עד לא מזמן, הייתי יוצאת מהבית עם בקבוק זכוכית רגיל, אבל זה ממש לא נוח, כי הזכוכית שבירה וזה גם נראה ממש מוזר להסתובב ככה בחוץ. מצאתי פתרון מעולה ופרקטי לעניין – בקבוק זכוכית איכותית עם מגן ששומר עליה  וגם הופך את הבקבוק לפריט מעוצב יותר. 
אפשר גם לצאת עם בקבוק מתכת אל-חלד או בקבוק נחושת אירוודית

אני אישית הכי מעדיפה בקבוק זכוכית, מרגיש לי הכי נקי וטהור, אבל אתם מוזמנים לבדוק את האפשרויות ולבחור את מה שאתם אוהבים. העיקר שתצאו מהבית עם מים 🙂

כמו שכתבתי קודם, בקבוק פלסטיק הוא האפשרות האחרונה שלכם. רק כשאין ברירה, כמו בעלייה לטיסה או כששכחתם את הבקבוק שלכם בבית…וגם כאן, לא הכל אבוד. גם מים מבוקבקים אפשר להחזיר לחיים או להעלות את הרמה האנרגטית שלהם לפני ששותים אותם.
הטריק החינמי הוא לזרות קורט מלח הימאליה ורוד אל לתוך הבקבוק, לנער טוב ולשתות.
אני מצאתי פתרון טוב יותר – הסטיק של "מיבריאה". זה אולי ייראה לכם כמו הוקוס פוקוס, אבל אני משתמשת בו כבר שנים ויכולה להעיד שזה עובד.
הסטיק הזה, מתקן תוך שניות ספורות את המים וככה אני יכולה לשתות מים באיכות מעולה בכל מקום. דרך אגב, הסטיק הזה מתקן ומשפר כל דבר משקה או מזון (כי בכל דבר יש מים).
שמחה על האפשרות שלי להעניק לכם גם הנחה על הסטיק הזה בעזרת הקוד ORLY10 
הנה קישור להזמנת הסטיק

שיהיה לרוויה

מומלצים עבורך

Call Now Button