טיפה אחרת
blog

טיפול וואטסו זוגי – מה זה עושה לזוגיות

בשנים האחרונות, יום בילוי בספא הפך להיות מאוד פופולרי בתרבות הפנאי של אנשים רבים. הצורך לקחת פסק זמן ולהירגע משגרת היום יום הפך לנחוץ והכרחי ולשם כך, ספא הוא הפתרון המושלם.
בין שלל הטיפולים הקיימים בספא, בולט במיוחד הטיפול במים. טיפול במים הפך לחלק בלתי נפרד ממכוני הספא השונים היות ומשלב שיטות טיפוליות יחד עם תכונות המים המרגיעות. טיפול מסוג זה, נותן מענה הן לגוף והן לנפש.
אחד מטיפולי המים השכיחים ביותר בספא, הוא טיפול שנקרא ווטאסו. טיפולי ווטסו נולדו מתוך הרצון לשלב בין השיאצו לסביבה מימית. מטרת הטיפול היא לשחרר מתחים וחסימות בגוף ובנפש על ידי, בריכה מחוממת, הפעלת לחץ מתון על אזורים בגוף וציפה הנעשית בצורה הרמונית.
בזכות תכונות המים, לא מופעל עומס על הגוף ובזמן הטיפול, הגוף דינמי ומתוודע לתנועות אותן, היה בלתי אפשרי לבצע, על מזרון או על שולחן הטיפולים.
טיפול ווטאסו מתאים לקשת רחבה של אנשים, אנשים עם בעיות בריאותיות, בעיות ניורולוגיות, נשים בהריון וכדומה. כמו כן, טיפול ווטאסו ניתן לעשות אחד על אחד, זאת אומרת, מטפל ומטופל, ניתן לעבור את הטיפול כקבוצה וכמו כן, אפשר לעשות טיפול ווטאסו זוגי.
טיפול ווטאסו זוגי הינו מתנה מושלמת לבן או בת הזוג הן כמתנה ליום ההולדת, הן כמתנה לחתונה או אירוסין והן כ"סתם" מתנה רומנטית. בטיפול ווטאסו זוגי, בני הזוג עוברים טיפול ביחד, בנפרד. במהלך הטיפול, בני הזוג שוהים יחדיו במים כאשר הטיפול בכל אחד מהם, מתבצע במקביל. לכל אחד מבני הזוג ישנו מטפל בתוך המים המעניק לו טיפול מלא הכולל ערסול, לחיצות והרפיה של הגוף. בנוסף, במהלך הטיפול הזוגי, המטפלים יוצרים רגעים, בהם בני הזוג נוגעים זה בזה מתחת למים, מגע שהינו חוויה בפני עצמה.
המים החמימים, תחושת הערסול, הלחיצות והתנועתיות מעניקים הרפיה בכל חלקי הגוף. העדר כוח הכבידה והעומס על טונוס השרירים מאפשר רגיעה מוחלטת וממריץ את הדם בגוף. התחושה הנוצרת בתום הטיפול היא תחושה חיובית, ממריצה ומעוררת. בעזרת הטיפול, הגוף צובר כוחות מחודשים, כל המצברים מתמלאים וישנה תחושה של התעוררות.
לאחר שעת הטיפול, ניתן להישאר במתחם ולהתפנק בבריכה ועל ידי כך, לחלוק את החוויה המשותפת. השקט הנפשי אותו מקבלים במהלך הטיפול מתלווה לתחושת רגיעה נפשית ופיזית, תחושה אשר שניכם שותפים לה כי חוויתם אותה יחדיו.
ווטאסו זוגי זו חוויה מקרבת, בה בני הזוג, לוקחים פסק זמן משגרת החיים, משאירים את הכל בצד לכמה שעות ספורות ומפנים זמן זה לזו. טיפול ווטאסו זוגי הינו חוויה יוצאת דופן ומיוחדת במינה. בני הזוג זוכים לזמן איכות של קרבה אינטימית, ללא מילים, קרבה, אשר הופכת את הטיפול לעוצמתי ועמוק.

מומלצים עבורך

Call Now Button