טיפה אחרת
blog

טיפול במים לנשים בהריון

טיפול במים בהריון

טיפול במים הוא נהדר לנשים בהיריון. במים האישה ההרה חשה קלילה ומשוחררת מהלחצים הפיזיים והנפשיים , שמלווים את תקופת ההיריון. הציפה במים מעניקה לגוף האישה את המנוחה האמיתית לה היא זקוקה.

זוהי שעת איכות של האם ושל העובר יחד, עטופים במים חמים, בים של אהבה. זוהי הזדמנות נדירה לאישה ההרה, להתחבר לתחושות של העובר המתפתח ברחמה, כשהוא מוקף במים חמים ותחושת בטחון. המים החמים העוטפים את הגוף, השקט מסביב, הביטחון והציפה במים נותנים תחושה של עובר ברחם.
רבים מהאנשים, שחווים טיפול ווטסו בפעם הראשונה, מסכמים את החוויה כמעין חזרה לרחם.

במיוחד בתופת ההיריון, חשוב לאישה לשמור על שלוות הנפש והרוגע שלה, כדי להבטיח מהלך תקין של ההיריון. הטיפול במים לנשים בהיריון הוא הזדמנות נפלאה להירגע…שעה שלמה בה היא יכולה רק לנשום ולחוות שקט ושלווה.

עם התקדמות ההיריון, הופך המשא לכבד והנטל העיקרי נופל על הגב והרגליים. המים החמים הם סביבה מושלמת להקלה על כאבים אלה והם גם מאפשרים לחוש קלילות בתנועה, יותר ויותר נשים היום, בוחרות בסדרת טיפולים במים, כהכנה של הגוף והנפש לקראת הלידה כליווי תומך ומכיל במהלך ההירון.

לאחר הלידה, זהו זמן מצויין לאמא הטרייה "למלא מצברים" ולהקל על כאבי שרירים. תקופת ההריון והלידה, כמו גם החודשים הראשונים שלאחר הלידה, היא תקופה רוויה ברגשות שצפים ועולים בעוצמות שונות. מפגשים עם המים מתאימים מאוד לתקופה זו, לשחרור, הרפייה, שקט והנאה.

מומלצים עבורך

Call Now Button