טיפה אחרת
blog

על עיסוי לנשים בהריון

עיסוי לנשים בהריון

המוני נשים שכבר למדו את הטריק (וכמה זה עוזר), נעזרות בטיפולי עיסוי לנשים בהריון , ובצדק. עיסוי נשים בהריון, כשהוא נעשה בצורה נכונה, וע"י מעסה מוסמך ומקצועי, יכול לעשות את החיים קצת יותר קלים…

עיסוי לנשים בהריון – עזרה, כואב לי!

נשים רבות סובלות ממכאובים ומחושים שונים בזמן הלידה. בזמן ההריון שרירי הגוף "תפוסים" ומתוחים, הגוף מתערער, נוצרות בעיות ביציבה, וחלקי הגוף התחתון – האגן והגב, רגישים במיוחד בעקבות המשקל והלחץ שנוצר בגלל הבטן הגדלה. הופעת נפיחויות, בצקות, וורידים בולטים ברגליים בהריון הם תופעות שכיחות ומעיקות לא פחות.
עיסוי לנשים בהריון עשוי לשפר את המצב. נשים שבוחרות בטיפול עיסוי נשים בהריון יכולות ממש להרגיש בהבדל ובהקלה בחודשי ההיריון. בהיבט הפיסי, עיסוי נשים בהריון עוזר מאד להרגעה ושחרור השרירים, ואף הכנתם ללידה עצמה. באמצעות לחיצות, מתיחות ומגע בנקודות שונות, עיסוי לנשים בהריון עוזר להתמודד עם המשקל שנוצר על מפרקי הברכיים, הירכיים, עצם הזנב, הקרסוליים, הגב ועוד. עיסוי נשים בהריון נמצא מועיל ביותר גם בפיזור בצקות והקלה על נפיחויות שונות. גם הבטן הגדלה והמכאיבה לא נשארת ללא טיפול, ובמהלך עיסוי נשים בהריון מושם דגש על הרגעה ונוחות באזור.
בנוסף, עיסוי לנשים בהריון – על לחיצותיו ומגעו, תורם באופן משמעותי להזרמת הדם ולהובלת חמצן טובה יותר בדם – עניין טוב לכל אדם, ובמיוחד לנשים בהריון, אשר עלולות לסבול בחסרים ואנמיה.

עיסוי לנשים בהריון – כי לפעמיים הריון זה סיוט

חרדה, לחץ ואי שקט מלווים המוני נשים הרות, עקב הפחד מהלידה עצמה, הדאגה לבריאות העובר, הגוף המשתנה והתופעות הנלוות בהריון (שבהחלט לא מקלות), ולעיתים גם עקב המחשבות על "איזה הורים נהיה, איך נתמודד" ועוד חששות בנושא ההורות. מתח נפשי שכזה, עלול לגרום לכאבי ראש, נדודי שינה, סיוטים, לחץ, חוסר תיאבון, שרירים תפוסים, בעיקר בשכמות ובצוואר ועוד תופעות לא נעימות או רצויות. עיסוי נשים בהריון מומלץ ביותר לנשים הרות בכלל ובפרט לנשים הסובלות מתופעות נפשיות שכאלו. עיסוי לנשים בהריון הוא פתרון טבעי ונעים, שבעקבותיו בהחלט יורד מפלס החרדה. בראש ובראשונה, עיסוי נשים בהריון עוזר בהרפיה ושחרור הגוף, ועל כן האישה ההרה יכולה כבר להתרווח ולהסיר דאגה מלבה.
בעקבות המגע, בזמן עיסוי נשים בהריון משתחרר הורמון הסרטונין – הורמון שמשפר את מצב הרוח, מרגיע ושולח אותות אושר במוח. על כן, עיסוי לנשים בהריון תורם גם להעלאת האנרגיה והורדת מפלס העייפות והחרדה. לאחר טיפול עיסוי נשים בהריון , הגוף והנפש שניהם במצב רגוע יותר, והסיכוי להופעת כאבי ראש, אי שקט או נדודי שינה – פוחת.

עיסוי לנשים בהריון – מה קורה לגוף שלי?

זה לא סוד: ההורמונים משתוללים בהריון. לא מעט נשים סובלות ממצבי רוח משתנים בתכיפות גבוהה, שינויים נפשיים, בחילות, כאבי ראש ועוד. עיסוי לנשים בהריון תורם להסדרת המערכות הגופניות, ואף עוזר לנקות רעלים מהגוף, מה שתורם לגוף בריא וחזק יותר לאם, וקרקע פורייה וטובה להתפתחות העובר.
יתרונו של עיסוי נשים בהריון הוא בכך, שהטיפול עצמו עדין ומפנק (והרי מתי לפנק אישה אם לא כשהיא בהריון?) ובין יתרונותיו הגדולים, עיסוי לנשים בהריון גם מעניק אפקט של קבלת הגוף המשתנה, השלמה ואיזון.
גם בפן הקוסמטי ביכולתו של עיסוי לנשים בהריון לסייע: איזון הורמונאלי מוביל לעור קורן והרגשה טובה, ושמנים המשמשים לעיסוי נשים בהריון , מסוגלים להפחית תופעות, כמו סימני מתיחה לאחר הלידה.

מומלצים עבורך

Call Now Button