טיפה אחרת
blog

ספא בוטיק

במושב אלמגור בצפון הכנרת, שוכן לו ספא בוטיק יוקרתי, שנקרא טיפה אחרת ובאמת הספא הזה, הוא טיפה אחרת. השילוב של ספא הבנוי מקורות עץ, בריכת מים עגולה והטבע הירוק הנשקף מחלונות המבנה, מעצים את החוויה ואת תחושת הרוגע, עוד לפני תחילת הטיפול. עיצוב הספא הוא חלק מאג'נדה טיפולית של המקום בה מעניקים למטופל שירות אישי מכל הלב, שירות, שתורם לתחושת השלווה והחופש.
הספא נראה כצימר מפנק בגליל והאווירה בו, היא אווירה משפחתית, היוצרת תחושה של אינטימיות. האינטימיות משרה ביטחון ועוזרת למטופל לסמוך על צוות הטפלים המיומן, שיעשה את עבודתו נאמנה.
בכניסה לספא, פינת הישיבה בממוקמת "על הנוף" בה נהנים הממתינים לטיפול מתה צמחים עם ארומה משכרת והרגיעה ההתחלתית, אינה מבוססת לבוא.

ספא טיפה אחרת פועל על טהרת המים ועל ההשפעה שיש למים, על השקט הנפשי. הטיפול במים גורם לגוף להרגיש קליל ונקי, מה שמעורר תחושה של רוגע ושחרור. אם ברצונכם לחוות טיפול ווטאסו איכותי, ספא טיפה אחרת הוא המקום האידיאלי לכך.
ווטאסו היא שיטה טיפולית המבוססת על עקרונות השיאצ'ו המיושמים בתוך מים. הטיפול, הוא טיפול חוויתי ומדהים ומאפשר שעה שלמה של רגיעה מוחלטת והתמסרותו של המטופל, למטפל. הווטאסו הוא טיפול עוצמתי ומתאים במיוחד, גם לנשים בהריון.
בזמן ההריון הגוף כבד ודואב וטיפול ווטאסו בספא בוטיק טיפה אחרת, הינו המתנה המושלמת לאישה ההרה ,על ידי כך, שמאפשר לה לחוש קלילה ומשוחררת. בנוסף, הטיפול מחזק את הקשר בין האם לעובר ויוצר תחושה של הזדהות, הוא משפר את יכולת הנשימה ומשמש כהכנה ללידה הקרבה.

מלבד טיפולים במים בספא תמצאו גם שיעורי התעמלות במים לקבוצות קטנות של חמישה אנשים. להתעמלות במים יתרונות רבים, בכוחם להקל על כאבים במישור הגשמי כמו גם לשפר את מצב הרוח הנפשי פלאים.
מיקומו של הספא, מראהו היוקרתי וגודלו, מעניקים למטופל תחושה של פרטיות, שמשפיעה לא רק על איכות הטיפולים, אלא גם על האווירה הרומנטית. הספא טיפה אחרת הינו ספא בוטיק, המושך אל מפתחו זוגות רבים, שמעוניינים להעניק מתנה מיוחדת לבני זוגם, מתנה איכותית, אינטימית ורומנטית, שכולה כיף מכף רגל ועד ראש.

בספא טיפה אחרת ניתן למצוא חבילות ייחודיות, הכוללות עיסויי גוף יחד עם טיפולים חווייתיים במים.
להעצמת החוויה הזוגית, ניתן לעשות טיפול זוגי בבריכה המחוממת או עיסויי זוגי בחדר הטיפולים. בילוי זוגי בספא הוא מתנה נהדרת, המאפשרת הפוגה מחיי היום יום העמוסים, כחלק מיום כיף מיוחד או כבילוי לבדו. החוויה מדהימה לכל אדם ומעניקה כוחות מחודשים. לאחר הטיפול אין צורך למהר לחזור לשגרה, ניתן להישאר במתחם הספא וליהנות מארוחת בוקר מפנקת לשניים.
מתחם הספא אידיאלי לזוגות שבאים לחפש קצת רוגע ושקט אך גם קבוצות גדולות יותר, יוכלו למצוא בו את מקומן. בספא בוטיק טיפה אחרת, ניתן לערוך ימי הולדת בבריכה המחוממת לאור נרות ולצלילי מוסיקה טובה. מסיבה בספא טיפה אחרת, מאופיינת באווירה האינטימית שהספא מציע ובשפע של פינוקים ומותרות.

גם ימי גיבוש לעובדים ומסיבה לרווקות הם אירועים, שאם משלבים בהם פעילות משותפת במים, עיצוב יוקרתי וכיבוד, יכולים להפוך, ללוקסוס ולהותיר טעם מתוק, בפיהם של המשתתפים.
המיקום של הספא הינו אידיאלי גם למשפחות או זוגות המטיילים באזור הגליל. הספא ממוקם באזורה הצפוני של הכינרת וניתן לשלב את הביקור בו, בזמן טיול משפחתי. את הבריכה אפשר להשכיר ליום או לערב שכולו כיף ואם אתם משפחה פלוס ילדים, יועמדו לרשותכם מגוון משחקי מים, כדי להנעים את זמנכם.

ספא בוטיק טיפה אחרת הינו ספא יוקרתי ומעוצב המעניק למבקריו חוויה ייחודית, אינטימית ואיכותית. ספא אשר שם את המטופל בראש מעייניו ופועל כדי להנעים את זמנו, בצורה הטובה והמפנקת ביותר, כדי להעניק למטופל, את החוויה הי כיפית והכי מדהימה שאפשר

מומלצים עבורך

Call Now Button