טיפה אחרת
blog

יום כיף בצפון

יום כיף בצפון לצוות עובדים

ברוב מקומות העבודה, העובדים יושבים במשרד סגור במשך שעות רבות של היום ומנותקים מבחוץ. בעזרת יום כיף בצפון שכולו מלא בפעילויות ואטרקציות מגבשות, העובדים יזכו להתאוורר ולהתנתק משגרת היומיום ולהעלאת המורל. יום כיף בצפון יגרום לכך שעובדי החברה יחזרו למחרת לעבודה מלאי אנרגיה וחשק לעבוד, כך שזה תורם לשני הצדדים – המעסיק והעובד.
יום כיף בצפון למשפחות וחברים – אין ספק שיום כיף בצפון הארץ זהו בילוי נהדר ומומלץ במיוחד בשל הנוף הירוק והמרגיע, שלל האטרקציות והאוויר הנקי. יום כיף יכול להיות יום גיבוש למשפחות עם ילדים שרוצים לצאת להרפתקה משותפת שתשאיר זיכרונות רבים ומשותפים או לחברים שרוצים לבלות יחדיו בצורה קצת יוצאת דופן.

יום כיף בספא

יום כיף בספא הינו אחד הפיתרונות האידיאלים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות לימי גיבוש של קבוצות עובדים ונחשב לאחד מהאטרקציות הכי יעילות בהיכרות בין עובדים וגיבוש של עובדים.
במתחם הספא העובדים ייהנו מבריכת מים מחוממת שבה יוכלו לעסוק בפעילויות משותפות,מאתגרות מגבשות ומהנות במיוחד.
עוד במתחם הספא יוכלו העובדים להתפנק מפינות ישיבה ואתנחתא, מקלחות, כיבוד ושתייה קלה, שירותים ומתקני ספא שונים נוספים. מומלץ מאוד להזמין סדנת יום כיף בספא בצפון. הסדנא כוללת שעה של פעילויות בבריכה. בין הפעילויות : מעגל פתיחה והכרות, פעילויות קבוצתיות, פעילויות של זוגות, נגיעות של ווטסו ומעגלי סגירה.
מחקרים רבים הוכיחו כי השהות במים חמימים משפרת את מצב הרוח פלאים ועל כן, השהות המשותפת של העובדים תניב חיוכים מרובים והנאה אינסופית. מה שבטוח שלמחרת היום, העובדים יחזרו מלאי אנרגיה ומאושרים מתמיד.
לסיכום: אם כבר החלטתם לערוך יום גיבוש, אל תתלבטו יותר מדיי על אזור הפעילות. יום כיף בצפון הארץ יעניק לכם את החוויה המושלמת שישאיר לכם זיכרונות נעימים וטעם של עוד, בזכות השלווה המיוחדת והנוף המדהים שניתן למצוא רק בצפון וכל זה בנסיעה של 2-3 שעות ממרכז הארץ.

 

מומלצים עבורך

Call Now Button