טיפה אחרת
blog

טיפול ווטסו – מה זה אומר?

שיטת טיפול ווטסו משלבת רוטציות של הגוף, מתיחות, שחרור ולחיצות לאורך המסלולים של זרימת האנרגיה בגוף. המטפל תומך בגוף המטופל, מנענע אותו ומניע אותו במים בתנועות רכות וארוכות שיש בהן רצף מתמשך וזרימה עם המים, כמו ריקוד אינסופי.
הלחץ של המים על החלקים השונים של הגוף ממריץ את זרימת הדם בגוף ומעורר תפקודים רבים, שהיו מוזנחים ורדומים בגוף. הגוף מתעורר לחיים חדשים.
המתחם של הבריכה הוא פרטי, זוג שמגיע ליום כיף או בילוי רומנטי בערב, לא חולק את החלל עם אנשים זרים אחרים, כפי שנהוג במקומות רבים אחרים, וזה דבר נוסף שמייחד את המקום.האירוח במקום הוא באווירה חמה ואישית. ניתן גם להזמין למקום ארוחת בוקר זוגית או ארוחת סושי מפנקת לאור נרות.

סובלים מכאבי גב? טיפול ווטסו

טיפול ווטסו במים מחוממים ל 34-35 מעלות מפחית את הלחץ הבין-חולייתי ומסייע בהפחתת הכאבים.
טיפול ווטסו מומלץ לאנשים הסובלים מכאבי גב ובעיות בעמוד השדרה. המים החמים והתמיכה שהם מעניקים לגוף יוצרים תנאים אידיאלים לשחרור מוחלט של עמוד השדרה, לשחרור הלחץ מהחוליות ולהרפיה של השרירים. במצב ששרירי הגב לא מכווצים, זרימת הדם יכולה לסלק פסולת מצטברת של חילוף חומרים מהשרירים ובכך להפיג עייפות שרירים. שחרור של השרירים המקיפים את עמוד השדרה משחרר לחץ מהעצבים, מקל על הכאב ומשפר את ההרגשה בכל הגוף.מים חמים הם המקום האידיאלי בו הגוף יכול לחוש חופש מוחלט.

התמיכה של המים והמגע החם והמלטף שלהם, משרים על האדם רגיעה ומשחררים אותו ממתחים נפשיים כמו גם ממתחים גופניים שנובעים מהם. יכולת הציפה במים משחררת את הגוף מההשפעה של כוח הכובד ומאפשרת תנועתיות בלתי מוגבלת, טווח התנועה גדל. מתיחות ,שלא ניתן לבצע ביבשה, מרגישות קלות ונעימות במים החמים.תכונות מופלאות אלה של המים והשפעתם הטובה על האדם הם העומדים ביסודו של טיפול ווטסו

מומלצים עבורך

Call Now Button